Práce na motocyklu:
- Rozebrání motocyklu
- Ohledání všech dílů
- Svařování mosazí,CO2
- Klempířské práce
- Odstranění staré barvy lakovaných dílů(pískování či chemické odlakování)
- Kytování nerovností
- Chromování chromových dílů - kvalitní český chrom ! ! !
- Nová elektroinstalace
- Nový akumulátor
- Nové výfuky - Volba kvality (turecké, české)
- Lakování podle vzorníku RAL+ možnost namíchání barvy dle originálu
- Nové ráfky, leštěné bubny, nové výplety,stáčení brzdných ploch
- Nové pláště - případná renovace starých
- Nové čepy kyvných náprav
- Nové filtry
- Nový potah sedla
- Nové brzdové obložení - spasování brzd
- Nové bowdeny
- Nový náhon tachometru
- Nové gumové části
- Nový spojovací materiál
- Uvedení motocyklu do provozu
Jawa 550 - Pařez

Pasování plechů,vyklepávání bouchanců,vaření a letování mosazí,zbavení staré barvy

Pasování ......aby vše sedělo jak má

Výroba dorazu páky zadní brzdy
Díra v nádrži není překážkou 
Zaletované mosazí
Oprava prošoupaného lemu blatníku od rámu

Zde i dotvarování chybějícího kraje blatníku
Nástřik základní barvou



Kytování vyklepaných míst


Plnič stříkací = kyt

Detail plniče - toto se musí zbrousit do hladka(jako sklo)


Stříkání vrch - RAL 3004



Detail výsledku opravy výkusu pro kryt řetězu
HOTOVO

